Zece alimente sanatoase care va pot provoca indispozitie!

Stiti zicala "Nu tot ce zboara se mananca"? Eu mai adaug si "Nu tot ce se mananca este sanatos". In sprijunul acestei idei vin acele "alimente sanatoase" care va pot provoca indispozitie.

Zece alimente sanatoase care va pot provoca indispozitie! Zece alimente sanatoase care va pot provoca indispozitie! Zece alimente sanatoase care va pot provoca indispozitie!
Sfaturi utile
PUB

Conform revistei Health, consumarea anumitor alimente sanatoase poate avea efecte adverse asupra organismului nostru, care pot duce la stari de disconfort, indispozitie si dureri abdominale.

Alegerile alimentelor sanatoare sunt intotdeauna cele indicate, dar, de fiecare data, trebuie sa gandim bine la ceeace alagem sa mancam. Conform revistei Health, anumite alimente sanatoase pot avea efecte adverse sau negative, care duc la cazuri de indispozitie si dureri abdominale.

In cauza, spune revista, se da o prea mare importanta alimentelor ce contin fibre, care sunt nutrienti esentiali pentru buna functionare a tranzitului intestinal, dar care, in exces, pot avea consecinte negative pentru organism, cum ar fi: simptome de constipatie, varsaturi, greata, dureri de cap si dureri abdominale.

Iata cateva dintre alimentele sanatoase care ar trebui luate in considerare cand se doresc a fi consumate:

1. Cerealele integrale

În acest caz, inamicul, poate fi cantitatea mare de fibre care, împreună cu alte produse similare nutritive pot fi daunatoare.

2. Lapte de migdale

Deși contine putine calorii, grasimi si lactoza, lapte de migdale poate conține carregenano, o substanta care este asociata cu problemele digestive.

3. Ceai verde

Cofeina din ceaiul verde poate provoca disconfort abdominal, greata si diaree la unele persoane sensibile.

4. Legume crude

În plus față de alimentele care conțin fibre, legumele crude contin o substanta numita rafinoza, care este responsabila pentru producerea de gaze și poate duce la balonare si disconfort abdominal.

5. Lactate

Exista sau nu o intoleranta la lactoza, zahărul derivat din acest produs poate cauza probleme intestinale și digestive.

6. Fasolea

Deși este un aliat al tranzitului intestinal, un consum frecvent poate duce la balonare și gaze

7. Dulciuri sau prajituri fără zahăr

Nu conțin zahăr rafinat, dar prezența componentelor care se termină în "ol "- ca sorbitol, manitol - poate provoca o fermentație superioară în intestin, ceea ce duce la gaze, disconfort și balonare.

8. Guma de mestecat

Folosita des dupa ce luam masa, guma de mestecat poate provoca indispozitie datorata aerului care este înghițit odata cu mestecarea gumei. Aerul se poate fixa în intestine și poate cauza gaze.

9. Sucurile de fructe proaspete

Aceste sucuri sunt facute acasa si sunt 100% naturale si sanatoase, dar, sa nu uitam ca sunt facute din produse crude.

10. Nucile
Deși au puțina fructoză, au multe fibre.


PUB
Da-ne un like pe FACEBOOK